pühapäev, 14. august 2016

Suur otsing on viimaks läbi

Ma leidsin endale teksad. Tšillisime parajasti Tartus ja Helen šoppas ning ma olin niisama kaasas, kui otsustasin teha veel viimase katse ning ka teksasid jalga proovida. H&M'is vihastasin end taaskord siniseks, sest kõik on vale ja mitte miski ei sobi. Viimati tegin Tallinnas terve šoppamispäeva, püüdes endale teksasid leida, sest mul oli väga uusi vaja. Kõigepealt pöördusin kaltsukate poole. Paavli kaltsukas on väga hea, aga teksasid mul sealt leida ei õnnestunud. Olgu, kaltsukate puhul see ongi rohkem joppamine, kui sealt teksasid saab. Siis läksin kiirmoepoodidesse - odavamatesse, sest 50 eurot teksade eest ma ei saa maksta. Ja see oli täielik košmaar. Just suurused. Stiili suhtes ma tegin lõpuks nii palju järeleandmisi, kui ainult miski normaalselt jalga sobiks! Ja mitte miski ei sobinud. Paljud H&M'i teksade suurused lõppesid enne minu oma üldse ära. Kui välja kõndisin, mõtlesin väsinult, kas mu keha on ebastandardne.

Igal juhul Tartust, Promodi poest mul ikkagi õnnestus midagi leida. Nad on okeid. Ja ma ei osta enam kunagi teksasid. Käin paljalt ringi.

Aga eelnevalt Paavlist õnnestus mul leida hoopis paar lahedat kampsunit.

Kõigepealt selline musta-hallikirju vestike:


Kui ma lõpuks blogi kirjutatud ja voodist välja saan, et töö poole startida, panen sellesama selga.

Ja siis veel selline hall mõnus kampsun. See on ülimugav. Kui ma seda riidepuult alla sikutasin, palusin endamisi, et see oleks puuvillast. Ja oligi. Mõnus...

Adieu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar