pühapäev, 7. august 2016

Sail


This is how I show my love
I made it my mind because
I blame it on my ADD baby


Maybe I'm a different breed
Maybe I'm not listening
So blame it on my ADD baby
On selline imeilus augustiöö ja ma istun siin ning kuulan "Saili", vaatan aknast välja ja mõtlen. Mõtlen, miks ma midagi teen. Raske on minu puhul öelda.

Rääkisin ükspäev sõbrannaga ja küsisin, mis tunne temal on, kui ta kellegi endale saab, keda on tahtnud. "Kas sa tunned ka võidurõõmu?" küsisin ma. "Kas sa tunned üleolekut? Kas sul on hea meel, et see oli sinu mõte enne kui tema oma, ja et see polnud nagu tema valik, vaid sinu oma?"
Ja tema vastas, et ei. Et ta on siis lihtsalt õnnelik. 

Aga mina ei ole. Minu aju töötab teistmoodi. Kõik on võimuvõitlus ja kui ma tunnen võimu käest libisemas, siis ma teen midagi, et seda tagasi saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar