neljapäev, 18. august 2016

Kuidas me tööd teeme

Mina lõikusin parajasti paprikaid, ülemus ajas mingeid asju arvutis ja J istus toolil ning rääkis minuga loomadest.
"Kui sul oleks kass, siis ta lihtsalt ei kuulaks sind mitte kunagi," ütles J.
"Mul ongi kass," vastasin ma. "Ja ta ei kuulagi. Aga kassid ongi sellised."
"Kui minul oleks kass," ütles J uhkelt, "siis ei julgeks ta mitte kunagi diivani alt välja tulla."
Mis on tõenäoliselt tõsi. Kui J ei taha, siis ta nalja ei mõista. See kass saaks üpris kiiresti selgeks, mis elu väärt on. 
"Sa ei tundu üldse kassiinimene," märkisin ma. "Sa tundud... tuhkruinimene."
"Tuhkru?" küsis J.
"Jaa. Need olid paar aastat tagasi hullult moes. Neid saab rihma otsa panna ja nendega jalutada. Kuigi kui tahad tõeliselt eksootilisest koduloomast kuulda, siis K-l näiteks on kodus krokodill."
"Krokodill?" küsis J ülemuse poole vaadates.
"Jaa. Elab tagaaias tiigis. Nad ise kaevasid selle mehega eelmisel suvel."
"Ah, mine sa ka..." ütles J. Ülemus ei öelnud mitte midagi.
"Nii see on," kinnitasin ma. "Nad tellisid selle otse Portugalist. Odavalt said."
"Kust sa neid jutte võtad?" küsis J. 
Sinna vahele püüdis ülemus midagi tellimisest rääkida, mis mulle kohe midagi meelde tuletas.
"Jaa, nad tellisid selle krokodilli eBayst. Ja tead, miks nad ta nii odavalt said? Sest tal oli sabas auk. Aga neile ei lugenud see midagi, peaasi, et hind hea."
"Kuule...!" ütles J hoiatavalt.
"Second-hand krokodill on väga okei, peaasi, et tal süda õige koha peal oleks," ütlesin ma. "Ja ta on neile igavesti tänulik, et nad ta päästsid."

Ja et keegi ei arvaks, et ma seal aega raiskan, siis tegelikult lõikasin kõrvalt usinalt paprikat. Sest ma olen ikkagi professionaal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar