pühapäev, 14. august 2016

Komplimentidest

Tegin sõbrannale komplimendi tema kingade kohta, sest need olid sellised lahedad: kinnised, mustad ja pitsilised.
"J tegi mulle ükspäev täpselt sama komplimendi," ütles sõbranna ning vajus mõttesse. "Aga need kingad pole tegelikult üldse minu stiil. Minu tavaline stiil on risti vastupidine. Ma mõtlen, et mul pole nende vastu midagi, aga ma tavaliselt ei kanna selliseid asju."
Ta mõtles veel natuke.
"Kurat küll, kui ma näen välja, nagu ma tahan, ei ütle keegi mitte midagi, ja kui ma kannan midagi, mida tavaliselt ei kannaks, sajab igalt poolt komplimente. Mida see mu stiili kohta ütleb?"

Ma naersin, aga see jutt tundus mulle kahtlaselt tuttav. Mul on ka nii olnud, et kannan parasjagu midagi, mis ei sobi ega meeldi, ja siis keegi komplimenteerib seda. Ja minu tavalise stiili kohta ei ütle kunagi midagi.
Sellisel juhul mul ka tegelikult pole hea meel, vaid ma olen natuke ärritatud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar