reede, 22. aprill 2016

Paranoia

Kui ma polnud kaks päeva kodus olnud ja uksest sisse astusin, võttis mind kõigepealt vastu mingi võõras magus lõhn. Nagu kellegi parfüüm.
"Mida kuradit?" paanitsesin kohe. "Keegi on siia sisse murdnud. Minu kodus ei peaks sellist lõhna olema."
Panin täiega Sherlockit, enne kui meelde tuli, et olin hiljuti ostnud uued sandlipuulõhnalised küünlad.

Aga mis päriselt kummaline on ja millele ma pole lahendust leidnud, on kaduvad söögiriistad. Nimelt mul on üliilusad noad-kahvlid ja need pikad latte-lusikad. Kõiki neli tükki. Oli neli tükki. Lambist on üks latte-lusikas ning kaks kahvlit ära kadunud.
Kuhu? Ma elan üksi. Mis ma nendega teinud olen?
Sellistest asjadest tekivadki kummituslood. 
Kuna ma aga kummitusi ei usu, siis tean, et sellele peab olema mingi loogiline seletus. Milline, seda ma ei oska arvata. Mõtlesin, et võib-olla viskan neid kogemata ära, kui taldrikuid prügikasti tühjendan. Aga siis õnnestus mul tabada hetk, kui viimane kahvel ära kadus, sest ma nagu mäletasin, et sellest eelmisel päeval oli mul veel kolm kahvlit... ja ma otsisin prügikasti läbi ja seal küll midagi ei olnud.
What nagu?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar