kolmapäev, 20. aprill 2016

Naljakas

Millalgi eelmisel aastal kõndisime vist perega Tartus, kui meid peatas grupp noori. Olid mingid välismaalased, vist vahetusüliõpilased või ma ei tea, aga igatahes oli neil käsil midagi huvitavat, mis hõlmas võõrastele heade soovide soovimist. Nad pakkusid igaühele õnne retsepti, see tähendab, et me võisime paberilipikute seast endale ühe valida. Umbes nagu õnneküpsise paber.
Minu oma ütles: "Püüa iga kuu spas käia."
 
Mäletan, et lugesin seda ja muigasin. Tore soovitus küll, aga kuidas seda teoks teha?

Ja nüüd sobrasin oma kirjutuslaua sahtlis ja see paberitükk sattus mulle uuesti kätte. Hm, mõtlesin ma, kas pole naljakas. Eelmisel kuul ma käisin spas. Sellel kuul ma käisin spas. Huvitav, kas järgmisel kuul tuleb ka ära?
Kuigi spas käimise juures on see tegur, et alati on hea, kui sul töökoht on. Noh, et selle eest maksta ja muud pisiasjad.
Aga ikkagi. Tänks, õnnepaber.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar