laupäev, 9. aprill 2016

Kuidas mind v2lja 6petada nagu koera

Tuleb v2lja, et mind on kyll v6imalik treenida oma v2ljenditest loobuma. Merilyl on k6rini, et ma pea igas lauses eos, insta v6i koshmaar ytlen, mis v6ib, ma kujutan, t6esti h2irima hakata, kui minuga mitu p2eva ninapidi koos veeta.
Tulime parajasti linnatuurilt tagasi, kui ytlesin lauses s6na eos ja Merily virutas mulle linnakaardiga laksu vastu 6lga.
"Ai! Mille eest see oli?"
"M6tle!" teatas Merily napis6naliselt.
"Selle eest, et ma eos ytlesin?"
Vastuse asemel virutas ta mulle j2lle laksu. Mis on ebaaus, sest ma ainult kysisin.

Ja ma pole juba mitu tundi 6elnud eos. Paar korda olen kyll hakanud, aga e-t2he juures end peatanud. Ja paar juhust oli ka, kui ma nutsin, et eos oleks sinna v6i t2nna t2iuslikult sobinud ja isegi konteksti l2inud... Aga Merily ei halastanud ja teha polnud midagi.

Valusal teel olen ka teada saanud, et keelatud s6nade nimekirja kuuluvad ja koshmaar ja insta.
"Kas ma v2hemalt k6iki asju lopsakaks v6in edasi nimetada?"
Ta m6tles natuke j2rele ja leidis, et lopsakas on hea s6na.

Ja sellest moraal - m6nikord on fyysiline v2givald lahendus.

2 kommentaari: