reede, 8. aprill 2016

*

Leedu p2ike on paistnud mu m6tted r66msamateks ja Leedu tuul on puhunud mu pea kohe t2itsa tyhjaks. M6nus on.

Hakkasime eile hostelis Jura ja Jorgega Unot m2ngima. Jura r22gib vene ja saksa ja natuke inglise keelt, Jorge hispaania ja saksa keelt. See oli lihtsalt hysteeriliselt naljakas, kuulata, kuidas Jura Jorgele saksa keeles Uno reegleid seletas. Ma pole tykil ajal nii palju naernud, kui nendel p2evadel.
See Uno m2ng oli elunaljakaim. Meil oli neli t66keelt ja k6ik peale Merily olid alles 6ppinud m2ngima. Merily suhtles meestega saksa ja minuga eesti v6i inglise keeles. Mina suhtlesin Jorgega hispaania, Juraga inglise ja Merilyga eesti keeles. Iga kord, kui Jorge mulle mingi halva kaardi k2is, karjusin talle: "Por que, Jorge??"

6htul jalutades sattusime lihtsalt maailma ilusaimasse parki. See oli nii mystiline! Otse Vilniuse kesklinnas on lopsakas park, kust voolab l2bi j6gi ja ymber on m2ed. L2ks aina h2maramaks ja Leedu linnud laulsid ja no megaromantiline oli. Mitte mehed. Park oli romantiline.

Istusime pingile j6e 22rde ja juba j2lle avastasin end Juraga vene keeles diipidest asjadest r22kimas. Ai, kuidas ma pean oma ajus kaevama, et sealt vene keelt leida, aga veel selliste filosoofilisemate teemade puhul... Eos koshmaar! R22kisime meestest ja naistest ja armastuse erinevatest tahkudest ning ma lahkasin kergelt oma psyhholoogilisi probleeme.
"Su ego on liiga suur," ytles Jura targalt. "Sa pead oma m2tta otsast alla tulema." Ta m6tles natuke ja lisas: "Aga see, et sa seda k6ike ise tead, on juba esimene samm."

Kiikasin k6rvale, kus Merily ja Jorge elavalt saksa keeles vestlesid. Jorge tahtis Juralt vahepeal mingi saksakeelse s6naga abi, aga Jura ei saanud aru, seega Jorge ytles selle s6na hispis mulle ja mina venkus Jurale, ja Jura saksas Jorgele, ja siis juba jooksis mu aju l6plikult kokku.

Homme saame v6ib-olla tasuta EscapeRoomi m2ngima!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar