laupäev, 16. juuli 2016

Wut wut wut

Kui ma tahan hommikul pead pesta, pean ma varem tõusma nagu täna. Ajasin end üles, soovides maailmas mitte midagi muud kui ainult magada. Aga peale duši alt tulekut, kui eluvaim juba sees, tundub see hommikune lisaaeg juba mõnus. Mulle meeldivad pikad hommikud, kui on aega olla ja toimetada. Viimasel ajal juhtub nii sageli, et ärkan ja jooksen bussi peale, vaevalt midagi süüa jõudes.
Nüüd on aga siin nii tšill istuda oma wrapi, virsiku ja tassi teega. 

Väljas on kõle tuul ja taevas on pilves, aga mind kaitseb selle eest uus pehme ja soe kampsik, mille Paavli kaltsukast leidsin. See on ülimugav.


Mallukas kogu aeg kirjutab sellest kohast oma blogis ja ma nagunii polnud nii ammu šoppamas käinud, nii et mul tekkis huvi. Paavli kaltsukas asub mu kodust ainult lühikese jalutuskäigu kaugusel. Ja mulle niiii meeldis see koht. Valik on suur ja pind on suur ja hinnad on head. Kindlasti lähen tagasi.

Mul oli vist kampsunite päev, sest sellise kollase leidsin ka:


Samuti ostsin ühe raamatu. Viru Keskuse rahva raamatus on parim ja suurim ingliskeelsete raamatute osakond, mida ma Eestis kohanud olen. Seal on lihtsalt nii palju valikut, terve osakond. Võrreldes mõne teise poe ühe riiuliga on see lausa paradiis. Tegin isegi müüjale selle kohta komplimendi.
Mulle nii meeldib seal sobramas käia. Ohtlik, sest raske on niisama ära tulla, ilma et midagi minuga kaasa tuleks...

Selline intrigeeriv valik :D Pealkiri on formaat, mida on nii palju kasutatud. Minu meelest algavad pooled raamatud sõnadega Confessions of a...
Igatahes kõlas tutvustus nii huvitavalt, et ostsin ta ära. Väidetavalt kirjutab varjunime all oma elust ja mõtetest üks kolmekümnendates naine, kellel on diagnoositud sotsiopaatia. (Aga ta ei ole kurjategija!) Ma pole veel kindel, kas see naine on tõesti päriselt olemas või on raamatu kokku pannud hunnik variautoreid mõne uuringu põhjal, aga praegu igatahes tundub päris põnev. 

Tegelikult ma natuke kadestan seda naist. Tundub nii ahvatlev: elu ilma üleliigsete emotsioonideta. Puhas ratsionaalsus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar