laupäev, 2. juuli 2016

Kuum-kuum juulikuu

Täna oli tsipa lühem päev. Astusin töö juurest välja ja mind tabas otse näkku raske leitsak. Selline eriti lämbe õhk.
"Lausa nagu suvi oleks," mõtlesin vaimustusega. Selleks ajaks, kui koju jõudsin, olid vähemalt minu kodu juures loigud maas. Täitsa teine ilm kui Tallinna teises otsas. Aga soe sellegipoolest. Taipasin, et sellise kuumuse ja vihma peale peab merevesi küll soe olema. Panin kähku oma asjad ära, bikiinid selga ja läksin ujuma. Tavaliselt olen ma töölt tulles surmväsinud ja meganäljane ning asun esimese asjana oma nälga kustutama, aga seekord olid mul muud prioriteedid
Ja mis ma öelda oskan, vesi oli soe mis soe. Lausa mõnus oli sisse minna ja seal sulistada sain ka nii kaua, kui tahtsin, ilma et külm oleks hakanud. Alati võiks nii mõnus vesi olla.

Mul läks tuju lihtsalt nii heaks, sest super oli seal meres. Kajakad karjusid ja pehmed lained loksusid ja tuul oli lihtsalt nii soe ja mahe... Lihased on lõdvestunud ja meel kerge ja lausa korraliku õhtusöögi viitsisin endale teha.

Kui ma nüüd ei eksi (ja ma üldse harva eksin. Okei, okei, mitte kunagi, mis me siin ikka tagasihoidlikku mängime), siis kohe peaks algama Saksamaa-Itaalia mäng. Edu siis Saksamaale ja võrratule Özilile! Muuseas ma kuulsin, et Itaalial pidi Super Mario väravas olema ja ta on just värskelt seeni teinud, nii et... üks boonus kohe Saksamaale.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar