teisipäev, 19. juuli 2016

Mul on nõrkus selle veniva USA lõunaosariikide aktsendi peale. 
Ükspäev tuli töö juures üks keskealine mees ja palus abi, et ma teda kotilukuga aitaksin, sest see oli kinni kiilunud. Ta tahtis, et ma mingi suure riba riiet sealt lihtsalt ära lõikaksin.
"Kas te olete kindel?" küsisin õlgu kehitades, aga ta ütles jah, nii et ma veidi rappisin ta kotti.
Igatahes oli tal selline võluv aktsent juures, ta lihtsalt venitas nii laulvalt oma sõnu.
"Kas te olete Ameerikast?" küsisin ta kotti lõikudes. "Texasest?"
"Mitte päris," vastas ta naeratades, ja hetkeks oli mul natuke piinlik, sest see on vist ilge stereotüüp, arvata, nagu oleks kogu lõuna Texas. Aga mul ei tulnud ühtegi teist osariiki, mida pakkuda, parasjagu pähe. 
"Aga lähedalt. Oklahomast."
(Ma vaatasin hiljem järele, naaberosariik on.)
"Ma armastan teie aktsenti," ütlesin talle.
"Thank you. And your English is extremely good," ütles ta lahkelt. Päris, kust ma selle saanud olen, ja rääkis, et elab ise tegelikult juba üksteist aastat Eestis. Ma ei küsinud, aga arvatavasti on tal eesti naine.
Ära minnes ta veel lehvitas mulle ning mul oli terve päeva hea tuju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar