laupäev, 18. jaanuar 2014

We both reached for the gun

Lakkisin küüned tumesiniseks ja panin "Chicago" peale. Ma armastan seda filmi ning pole miljon aastat näinud.
He had it coming, he had it coming, he had it coming all along...
Nii head laulud on seal. Muidu kuulan viimasel ajal The Pretty Recklessi, Fall Out Boy'd, Taylor Swifti, Miley Cyrust ja Smilersit, täpsemalt kahte laulu: "Sinu küljes kinni" ja "Nagu hunt". Nende loomingu absoluutne tipp!

Ootan oma läätseid. Tellisin nimelt netist paki. Prantsusmaal, nagu Inglismaalgi, ei saa lihtsalt optikaärisse sisse jalutada ja läätseid ega prille osta. Vaja on kindlasti retsepti ja mitmesuguste spetsialistide külastust, mis rõõmsasti sellesama optikaäriga koostööd teevad. Kokku võtab see meeletult aega ja raha ja ma nagunii käisin eelmisel aastal Bishop's Stortfordis ja sain oma täpse retsepti kätte. Õnneks leidsin netist hea hinnaga pakkumise, mis paari päevaga kätte pidi tulema. (Tegelikult pole Prantsusmaal isegi seadusega lubatud läätsi netist tellida, aga nad otseselt ei takista seda.) Praegu trükkisin paki jälituskoodi sisse ning tundub, nagu nad oleksid täna kell kaks käinud seda kätte toimetamas ning kedagi pole kodus olnud. Me olime KÕIK täna kell kaks kodus. Võib-olla käisid nad all pagariäris, kus oli paus... Ma pean küsima kelleltki, kellel on postkasti võti, äkki jäeti mingi leheke ja ma saan minna kuhugi postkontorisse jälgi ajama. Sherlock Holmes tegevuses.
Ma väga tahan jälle läätsi kanda, sest olen kuu aega ainult prillidega ringi käinud.

Igatahes, mõned pildid toast, kus ma praegu resideerun:























































































































































































Miski ütleb mulle, et varem kuulus see tuba Milale







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar