neljapäev, 9. jaanuar 2014

Kes on maru?

Ilm on mõnevõrra mahedam, kui ma harjunud olen. Maa on paljas. Kui mõnus tegelikult, kui maa on paljas. Üks asi, mida ma vihkan, on igavene sopp maas, lumepuder ja vesi: kui mul jalad märjad on, olen ma tige.
Nii et see siin peaks klappima küll.

Mõtlesin, et peaks tegema ühe vaikse päeva. Mitte midagi õieti. Tšilliks tüdrukuga kodus. Kuid jalutuskäigu pealt koju jõudes haaras meil natist kinni C isa ja ütles, et läheme Lyoni, Mila vanavanavanematega tema eilse sünnipäeva puhul sööma. Mõeldud, tehtud. Õieti sain mina linna peal tšillida, mingis linnaosas nimega Villeurbanne, ja poodides ringi vaadata, kuni nemad külas olid. Alanud on les soldes ehk suured allahindlused.
Pärast saime uuesti kokku. C isa tahtis oma väikest tütretütart karusselliga sõitma viia, aga kõik nad olid suletud ning me tiirutasime ringi ja otsisime mõnda, mis oleks avatud. Mila küsis tagaistmelt vaheldumisi: Anne-Mai? ja Baloo? Sest Balooks kutsub ta oma vanaisa. C sai lapse väga noorelt ja tema isa polnud huvitatud, et keegi teda vanaisaks kutsuks, seega sai ta millegipärast hüüdnimeks Baloo selle Mowgli karu järgi. Kui huvitav, karud on ka kellelegi teisele siin väga sümpaatsed loomad.
Igatahes kui sa Milale vastad, kas "Yes, Mila?" minu puhul või "Oui, ma chérie?" Baloo puhul, siis ei ütle ta kunagi midagi muud vastu kui uuesti su nime ning nii võib pingpongitama jäädagi.
Liikluses C isa alailma nurises: "Oh la laaaa!", urises nagu karu ja vandus. "Putain!" oli tal iga teine sõna. Muuseas pidin temaga tunde ainult prantsuse keelt rääkima. Ta inka on minimaalne ja ta nagunii tahab, et ma õpiks. Mulle tuli see igatahes kõvasti kasuks. Ta küsis muuseas, millal mu ema sünnipäev on, ja tegi ettepaneku talle sellel puhul juustu saata. Mis oleks veel sobilikum juustunäo emale? Ma itsitasin natuke aega, kujutades ette, kuidas mu ema paki lahti teeb ja sealt suure kera juustu leiab.

Kui me lõpuks ühe karusselli leidsime, sattus Mila hüsteeriasse ja nuttis terve sõidu. Ja kogu ülejäänud õhtu põhimõtteliselt. Jeee!

Laps mängis õhtul Legoga... Mila seisis kõrval ja tahtis tegelikult üles minna, aga selleks oli mul liiga lõbus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar