esmaspäev, 29. aprill 2013

Endiselt ei ole pealkirja


Aga mulle tuleb n2dalavahetusel yks Minn kylla. Jeeeeee! Ei suuda 2ra oodata. Ta saab minu m6nusas toas peatuda ja ma saan talle ymbruskonda n2idata ja saame eesti-haruga skaipida...

M6tlesin, et v6iks endale paari uusi teksasid leida. Mu mommy jeans on juba katki minemas, peale ainult paari kuud *noogutab hukkam6istvalt pead* ja jeggingsid on mu lopsakate s22remarjade jaoks kitsaks j22nud. Jube ebamugav, kui k2ies pigistavad, ja muidugi teevad jalga sellev6rra visuaalselt veel j2medamaks. 
Kuigi teksahooaeg peaks ideaalis selleks korraks m66das olema ja seelikute aeg k2es, siis ilmselgelt tuleb ka kylmemaid p2evi ette ja viimati on mitu p2eva j2rjest ainult pykse saanud jalga t6mmata.
Igatahes, nii kui sekkarisse astusin, leidsin kohe mitte yhe, vaid kaks paari nunnusid teksasid. Awesome!!

Lapsed just l6ugasid ja nutsid k6ik allkorrusel ja mina, nagu te teate et ma olen, olin natuke kahjur66mus. M6tlesin, et R v6iks psyhholoogiat kasutada. Lastega on k6ik psyhholoogia ja nende k2itumine s6ltub ainult sinust. Ole bubbly ja beat-up upbeat, saavuta nendega side, ja k6ik saab super olema...nii ta mulle r22kis, kui talle eelmine n2dal ytlesin, et lapsed olid minuga ebaviisakad ja A l6i mind oma kekakotiga ning keeldus vabandamast.
Nii et beat-up olin ma jah :D

Ja veel oli tal selline soovitus, et kui keegi sind ei kuula ja ei tee, mis sa k2sid, siis distract them. Hoia neid tegevuses. K6ik on psyhholoogia, korrutas R endale n2puga meelekohale koputades. Sellele ei saanud ma kuidagi pihta: kui ma k2sin B-l hambad pesta ning ta seda ei tee... siis ma distractin teda? Ytlen, et oo, vaata, siga lendab?
Laup2eva hommikul, kui nad jalkatrenni olid hiljaks j22mas, sest C polnud ikka oma vormi selga pannud, siis R vihastas ja karjus nii k6vasti, et New Yorgis t6usis parv tuvisid majakatustelt lendu. Mina muidugi oma toas soovitasin tal vaikselt last distractida ja olla natuke rohkem bubbly, that should do the trick.
:D
Lihtsalt tuleks omaks v6tta, et vahel teevad lapsed pahandust ja ei k2itu h2sti, ja neile vanemate poolt s6nu peale lugeda. Eelmise hostemaga oli kyll see pluss, et ta oli alati, alati minu poolt ja lastega pigem range ning nood teadsid seda.
Aga halb k2itumine j2tkub, kui sellele piiri ei panda, t2na n2iteks A l6i juba ema ja seal nad siis karjusid ja nutsid. Kuigi oleks v6inud kasutada psyhholoogiat v6i midagi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar