laupäev, 20. aprill 2013

Reede, and me happy be


Jee, esimene n2dal on yle elatud, nagu R ytles. Oh sa jumal, need lapsed :D Jep, kolm last on ikka kolm last. Ja nad l2hevad A, B ja C. A ja B on kaksikud ja C on neljane poiss. Ta on armsake ja nelja-aastase kohta ei jonnigi nii hirmus palju (m6nev6rra ikka). Kui t6ukerattaga kukub, t6useb pysti ja s6idab edasi.
A ehk nagu see imedemaa-tsikk. Talle muuseas ei meeldi enda nimi. Tema juba diivatab ja kapriisitseb, nt kui talle trenni vale sn2kk pakkida, pahurdab 6htu otsa. Eelmine hostema oleks selle k2itumise peale lapsele uut ja vana teinud, R nunnutab, et oh sa kullake, mis viga?
B on kaksikute teine pool. Kogu aeg mudane (jalgpallist) v6i moosine (v6ileibadest). Ja tal on jube vali h22l, millel ta kohe k6lada laseb, kui keegi talle ylekohut teeb. Ta tuletab mulle eelmise pere poissi meelde, oma jalgpallihuviga, m6nede v2ljenditega ja sellega, et ta kogu aeg iPadi jahib.

Ja minu nimi siin peres on Anne-Mai (2nn-mei). Close enough :D P2rast Annat k6lab mu k6rvadele nagu inglite laul.

Kui nad nv-ks maale olid s6itnud, tantsisin majas ringi. Ma elan l6puks ometi tsivilisatsiooni keskel! Siin on kohad isegi 6htuti avatud ja t2navad inimesi t2is. Ja R j2ttis mulle oma metrookaardi. Siin ma nyyd siis olen. Kui koju tagasi l2hen, v6tan yhe m6nusa kuuma vanni. Elu on hea :)

Millegip2rast tundsin vajadust eelmisele hostemale s6num saata ja 6elda, et ma neid tsipa igatsen. T2iesti siiralt, muide. Ta vastas, et maja pole ilma minuta sama ja kutsus kylla. Selle all, et maja pole sama, m6tles ta kindlasti, et keegi pole tal kylmkappi tyhjaks s66nud.

2 kommentaari:

  1. Änn-Mei, jee! Lõpuks ometi ütleb keegi seda õigesti! :D

    VastaKustuta
  2. Nad kysisid pidevalt, kuidas p2ris 6igesti on, aga eesti h22ldusega ajasin neil juhtme kokku :D

    VastaKustuta