esmaspäev, 1. aprill 2013

6udne muumia


Plika meisterdas eile 6htul yhest oma pidzaamast ja nukupeast hirmutist, mida vennale voodisse panna. Mulle tuletas see kangesti meelde Katuse-Karlssoni muumiat, millega ta murdvargaid hirmutas. Antsey-Pantsey l6pptulemus j2i p2ris 66vastav, nii et ytlesin, kui poiss seda enne magamaminekut leidnud pole, v6tan ma ise ta sealt voodist 2ra, et vaeseke 66sel shokki ei saaks.
Juhtus nii, et nii Annie kui ema l2ksid magama ja poiss vaatas yksi allkorrusel kesk66ni telekat. Ma muidugi unustasin nuku eemaldada :D Ja kui poiss siis keset 66d oma tuppa l2ks, kostis sealt hele karjatus ja jalgade padin ema tuppa, kelle ta paanikas yles 2ratas.
Mina, kes ma veel voodis lugesin, tundsin ennast natuke syydi, aga itsitasin siiski tykk aega. Ja terve t2nase p2eva, nii kui see nukk ja karjatus meelde tulid, hakkasin uuesti naerma.
Teisest kyljest, p2eva veetis muumia minu voodis ning iga kord, kui tuppa astusin, v6patasin ise ka. 66sel teda leides oleksin tykk maad valjemini karjunud kui poiss.

2 kommentaari:

  1. Ma tean! Eile hommikul 2rkasin selle peale, et tydruk teda mulle voodisse yritas sokutada. Ja mu padja oli ta 6htul jalgrattalukuga voodipeatsi kylge aheldanud ja juurde j2tnud kirja: Aprill!

    VastaKustuta