laupäev, 6. aprill 2013

Diktaator


Eile, kui telekast "Diktaatorit" vaatasin, tuli ema koju. Vaatasime siis koos. Man, see on yks hullemaid filme, mida emaga, olgu ta siis ka ainult hostema, koos vaadata... k6igi nende roppude ylev6llinaljade p2rast. Ma arutasin, et p2rast Boratit olid juudid jube vihased olnud seal filmis tehtud juudinaljade t6ttu. Ehkki Sacha Baron Cohen on ise juut. Kas see t2hendab, et tal on 6igus neid nalju teha? V6i 6igemini, et juutidel pole 6igust solvuda? Ei tea.
Diktaatoris k2is ka paar juudinalja l2bi. Ja p2ris r2medat 9/11 pilkamist.

T2na on l6puks ometi p2ike! Soe! Kas t6esti... kevad?? Kas see v6ib olla? Ma nautisin t2nast p2ikesepaistet Cambridge'is, kuna nyyd kolin ju kaugemale ja ei hakka olema nii mugav siin k2ia. Hyvasti, mu arm!

Ma arvan, et varsti s6idan koju tagasi ja vaatan mingi uue 6uduka 2ra. "Dark Skies". See on kindlasti kehvake, juba treilerist aru saada, aga mulle meeldib kinos 6udukaid vaadata. Enamasti saab rohkem naerda kui hirmu tunda. Lisaks on seal teisi inimesi. Ma tunnistan ausalt, et yksi ei julgeks ma ka k6ige haledamat 6udukat vaadata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar