teisipäev, 2. aprill 2013

April Fools


V2ljas on meeletult ilus ja 6htuti nii valge! Seda viimast eriti t2nu kellakeeramisele.
Lisaks on arktiliselt kylm. Jumal kyll, kui kylm on. Ma olen t2naval ainus inimene, kes mytsi, salli ja kindaid kannab, ja ikka on kylm. Ma lihtsalt jooksen kogu aeg kuhugile sisse.

Hommikul kleepisin tydruku seljale sildi, et k6ditage mind; poisi toauksele sildi, et ta annab igale sisenejale 10 naela, ja tulin tulema. S6itsin l2hedalasuvasse linnakesse ja veetsin p2eva seal - Inglismaal t2na riigipyha ja emal oli vaba p2ev.
Kui purskkaevu juures pingil banaani s6in, tulid pardid veest v2lja mind ahistama. Kummaliselt kartmatud v2ikesed t6prad. 2rge tulge kiibitsema! Isegi kui ma arvaks, et pardid banaani s66vad, ei jagaks ma ikkagi.
Yks neist vihastas ja toksis nokaga mu saabast. Ma ju ytlesin, et t6prad.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar