teisipäev, 16. aprill 2013

Teisip2ev


Teine t66p2ev l6ppenud ja parem on olla kui eile, 6nneks. Eile olin nagu ylessoojendatud surm t2ispika p2eva l6puks ja tahtsin lihtsalt voodisse vajuda. Homme hakkab pisikestel j2lle kool ja seda ootan kyll v2ga.

Terve see pere on naeruv22rselt hea v2limusega puhtat6ulised blondid inglased. Isa tundub rohkem vabalt v6tvat, aga ema on selle eest eriti n6udlik. Kuna ta oma lapsehoidjale nii h2sti maksab, siis ta ilmselt tahab vastu esmaklassilist lapsehoidjat. Nagu ma juba p2rast esimest telefonik6net mainisin, tahaks ta nagu maailma parimat nannyt. No edu sellega, mina pyyan lihtsalt tsillida... l2bi elu.
Kui ma t2na 6htul v2lja tulin, laenas R (ema) mulle oma metrookaarti, ja sellega yhes hoidjas oli ka ta visiitkaart. Tsekkasin seda ning tegin suured silmad. Isa H on vist samuti kuskil juhtival kohal, mis seletaks seda nelja vannitoa ja kolme korrusega maja.

Lapsed on suht h2stikasvatatud, kuigi ilmselgelt panevad mind proovile. Saagige pekki, l6puks v6idan nagunii mina.

Ja palun 2rge olge k6ik nii ilusad, mul on alav22rsuskompleks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar