pühapäev, 14. aprill 2013

Hyvastij2tt


Nad kinkisid mulle paar ehet ja Annie tegi kaardi, kuhu kirjutas, et ma hakkan sind igatsema ja 2ra mine. Aww... Mul olid lastele ainult kommipakid, aga neile tundus meeldivat. 
Siis tegi Annie mulle soengu ja k6ik tantsisid ringi. See t2hendab muidugi mina ja tydruk.

Lahedad juuksepikendused, eks?



2sja l6petasin pakkimise. K6ik kotid on pungil t2is, nii et kui avada, siis kostab p6mm!! ja asjad lendavad v2lja. Ja yhed saapad pidin siia j2tma, sest lihtsalt ei mahtunud.

"Luba, et sulle ei hakka uued lapsed rohkem meeldima kui meie," ytles tydruk hommikul. "V6i 6igemini mina, suva mu vennast."

"Muidugi mitte," lubasin ma. "Sa oled mu lemmiklaps terves maailmas."
Aga talle ei tohi uus lapsehoidja ka meeldida :D


Nagu see vana ytlus k6laski: Sae pekki this instant!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar