neljapäev, 25. aprill 2013

Summsumm. Summ


Suvi, dum dum dum dum dum, lendab tuvi, dum dum dum dum dum...

Suur suvi on jah viimastel p2evadel olnud. Naudin seda igal v6imalikul hetkel: lastega olles k2in natuke viisakamalt riides, aga kui nad koolis, siis kohe sukkpyksid jalast ja miniseelik/lyhikesed pyksid jalga ning ymbruskonda avastama. T2naseks on mul isegi natuke p2evitust tekkinud, isegi jalad on jumet saanud (wohoooo), nina on punane peas nagu joodikul ning rinnaesine nats p6lenud - paha. A t6i sinna kylmkapist j22d peale.

Nyyd tulen just Covent Gardenist, kuhu R mul tungivalt k2skis minna. See on selline elust pulbitsev piirkond, palju baare ja pubisid ja k2ratsevaid inimesi - t2iuslik! Sain kuskilt flaieriga tasuta joogi...rohkem kyll mahlajoogi j22ga, alksi oli sees minimaalselt, sest isegi kerget suminat ei tekkinud. Ma sumisen siis niisama, omal algatusel.

Eelmine hostema pole ikka uut orj lapsehoidjat leidnud... ma pean ju ikka kiibitsema ja kysima. Ja tal minu poolt Annalyse'ile kalli laskma teha. Keegi ju ei kallista mind siin, nuuuk
Huvitav, kas ta ikka otsib? Vb lihtsalt ei viitsi jamada. Neid tydrukuid on ju tuhandeid, kes unistavad ylbete inglise p6ngerjate hoidmisest.


T6en2oliselt latt on eelmise tegelase poolt nii k6rgele seatud, et k6ik kandidaadid jooksevad alt l2bi :D I'm just saying...


Telefonipiltisid?? Ei? No 2ra vaata siis.



Ja kui h2sti need veel l6hnavad...
The awesomeness of the shoeness

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar