esmaspäev, 8. aprill 2013

Tulnukas


"Dark Skies" oli t6esti p2ris-p2ris halb film. Kogu see tulnukateema USA filmides on v2ga 2raleierdatud ja kuidagi... valesti lahendatud. See pakuks palju rohkem v6imalusi. Konkreetses filmis pandi tulnukad 66siti pere kylmkappi ryystama ja nende kokakoolat jooma... Whatevsik.
Kodus oli maja tyhi ja pole vaja mainidagi, et hakkasin kartma ja panin k6ik tuled p6lema. Ning vahtisin kogu aeg selja taha. Filmis Keri Russell tegi selle vea, et ei vaadanud 6igel hetkel selja taha ja tulnukas siis hiilis seal ja tegi tricksy tricks'e. 

Kui sa oled "Great Gatsby" treilerit n2inud, siis seal k6lav laul peaks SUL ka kummitama. Mul kummitab. Otsisin selle laulu, "You and Me", yles ja kuulasin non-stop. Tegelikult, kui kristalselt aus olla, kuulasin kuus korda ja siis yes-stop.

T2na korjasin tydruku yles ja tassisin ringi. "Noh, hoia kinni," n6udsin teda trepist yles viies.
"Ise sa lubasid, et ei vii mind enam kunagi syles trepist yles!"
Ma jah pidevalt k2sin tal jalad maha panna! ja mitte mu kylge klammerduda, sest seda ta teeb, nii kui talle kalli teha. Ja  siis olen tavaliselt nagu takso ja viin teda igale poole, aga ta, paganamas, on raske, eriti trepist yles.
Nyyd ajan kogu hoolika kasvatust66 nurja, sest ma tahan teda palju kallistada, enne kui lahkun.
Ja t2nut2heks mind lihtsalt retsiti 2ra.



Why is this happening to me???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar