reede, 26. aprill 2013

Onu 66bik punasel t6ukerattal


Ma olen liiga hea selle maailma jaoks, m6tlesin kohvikus j22tist suhu kyhveldades. Reede 6htul hoian neil lapsi. Homme ka, aga sellega n6ustusin juba mitu n2dalat tagasi ning laup2eva eest saan lisaraha ka. Veits kahju oma laup2evast, aga mis parata. 
Varsti peangi tagasi koju minema, sest R tahab v2lja minna. Paariks tunniks ikka p6genesin, nii kui mulle v6imalus anda, olen kadunud ja sinist suitsu pole ka must j2rele j22nud.

B-l tuli koolist s6ber kylla, nii et parki l2ksin juba nelja lapsega. Ytleme nii, et igav ei hakka. Kuni poisid jalkat ja kriketit m2ngisid, s6brunesin A-ga natuke rohkem, s6itsime t6ukeratastega v6idu (buu, mina kaotasin) ja 6ppisime edutult minu pereliikmete nimesid h22ldama. Eesti R on neile h2sti raske. Ja n2iteks s6na "v6i" ytlevad lihtsalt vi.

Peangi minema hakkama, tsau!

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Kas nad "sae pekki" juba oskavad öelda?

    VastaKustuta
  3. Hehe, vot selle j2tan seekord kyll 6petamata. Eks nad tahavad ebaviisakaid v2ljendeid teada jah, aga just eile ytlesin, et t2nu eelmistele lastele, kes nt v2ljenditesse sae pekki ja sina oled paks liiga 2ra kiindusid, olen nyyd targem :P

    VastaKustuta