neljapäev, 18. aprill 2013

Kasuema


Tekkis hirmus tahtmine "Kadri. Kasuema" lugeda. Ainult et kust siin saada seda imelist raamatut??
See on ausalt yks eesti kirjanduse parimaid n2iteid. Ja 2rge tulge yldse seletamagi oma Tammsaarega! (Sorri, Tiina)

"Ma olen maailma parim tolmuimejaimeja!" teatas Karlsson. Noh, Karlsson, siin oleksid sa rahul: terve maja p6rand, va osa alumisest korrusest, on vaipkattega, ja kui seal siis tolmuimejaimema hakata, j2tkub r66mu kauemaks. Ei kunagi enam, m6tlesin seda kuradi tolmuimejat nurka visates.

Panin endale National Insurance Numberi (pmst nagu mu isikukood siin riigis) saamise jaoks vajaliku intervjuu aja kinni. Olen kuulnud, et seda on suht lihtne saada, seega mina arvatavasti kukun l2bi. Endal ei tulnud j2rsku meeletut isu seda numbrit hankida, aga R tahab mulle palka makstes riigile ka makse tasuda. Kui patriootlik.

Vaatasin 6htupoolikul paar tundi ainult v2ikese C j2rele, kui kaksikud trennis olid. P2rast r22kisin R-ile, et t2itsa tore oli kahekesi.
"Mis viga yhe lapse j2rele vaadata," ytles ta. "Aga kolm on ikka parem. Yks laps - that'd be boring as hell! Mulle meie hullumaja meeldib."
Ja on n2ha ka, et meeldib. Vot see on t6esti positiivne, et esiteks tuleb ta normaalsel ajal koju ja teiseks kohe tegeleb lastega, seletab  ja sekeldab ja kysib k6ike nende p2eva kohta. H   - isa - seletab samamoodi hommikuti, sest tema l2heb hiljem t66le.

Uhuhuu, telekas on Jonathan Rhys Meyers. Mine pekki, need silmad! Ma p66ran nyyd natuke t2helepanu talle.

3 kommentaari:

  1. Kas isa nimi on Harry? :D Nagu Potter!
    Meil on kodus ainult "Kadri", "Kasuema" pole, aga me võiks Sulle siis "Kadrigi" saata. :)

    VastaKustuta
  2. Kuidas sa teadsid?:D
    Aww, nii armas, aga ma arvan, et j2rgmine kord Eesti tulles lihtsalt loen.
    I'm Harry Potter, school is for losers, I'm totally awesome

    VastaKustuta
  3. See tundus kõige õigem nimi talle! :D Tore, et ta teadis, et see nii olema peab. ;)
    You totally are!

    VastaKustuta