pühapäev, 21. aprill 2013

Ytle endale, et sa v22rid uusi kingi


T2na on k6ik mehed kuidagi eriti kenad. See on juba lihtsalt imelik, l6petage 2ra. Lisaks pole mul aimugi, kus ma praegu olen. Tulin suvalises kohas bussilt maha, sest ta ei s6itnud sinna, kuhu reklaamis, et s6idab. Klassika.
Ilmselgelt olen kuskil, kus saab blogida, nii et elame veel.

Ooh, ma ostsin endale uued kingad. Megamegamegailusad, lihtsalt v6rratult ilusad kingad, ja parim osa on see, et nad l2hevad t2pselt mu uue k2ekotiga kokku, mida ma absoluutselt ei plaaninud, vaid alles poepeeglist end vaadates avastasin. Ei, tegelik parim osa on see, mida need kingad mu jalgadega teevad. K6rge kontsa vastu ei saa ikka miski.
Natuke piinlik tunnistada, aga oma osa ostmisprotsessis m2ngis vist plakat poeseinal, mis k2skis endale 6elda, et sa v22rid uusi kingi. Ma siis ytlesin ja sain aru, et v22ringi. Labaselt langesin l6ksu noh.

Enda toast kapist leidsin raamatu "We need to talk about Kevin". Hm, m6tlesin, kas profylaktika m6ttes minu tuppa pandud, et ma 6piks, kuidas lastega mitte k2ituda, et nad massim6rvariteks ei kasvaks?
Kes teab, kes teab. Haarasin raamatu metroos lugemiseks kaasa ja seni meeldib v2ga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar