neljapäev, 4. aprill 2013

*



Tuduriietus

N6i-dus-lik

L6ikasin endal yksp2ev j2lle hajameelselt juukseid. Ega aru on saada ka, et ise l6igatud :D But I'm no too bothered. Mul on otsad niiii katki. Toitun vist... kindlasti... valesti.
Muuseas kunagi lugesin sellist v2idet, et ainult eesti keeles on olemas v2ljend "ma ei viitsi". Et yheski muus keeles ei saa nii 6elda - saab 6elda, et ma ei taha, ei j6ua, ei saa, aga ei viitsi oleks nagu ainult meile omane.

Minu meelest I can't be bothered on t2iuslik ingliskeelne vaste sellele kyll. V2ljend, mida ma viimasel ajal palju kasutama olen hakanud :D

Vaatasin teisip2eval, kui siin on odavate piletite p2ev kinos, 2ra sellise filmi nagu Trance. James McAvoyga. Jumal, oli see alles valusalt halb film. Kogu aeg pidi kysima, kas see on p2riselu v6i kujutab j2lle keegi midagi ette. Pilt kogu aeg hyples ja k6ikus, mis siis pidi vist v2ljendama James McAvoy tegelase psyyhilist segadust v6i ma ei teagi...Mulle k2is n2rvidele.
N2dal varem vaatasin Side Effects'i. Ei tahtnud Channing Tatumi p2rast v2ga minna, aga seal olid Jude Law ja Rooney Mara ka ja nemad on lahedad. 6nneks l66di Channing Tatum poole filmi pealt maha ja sain rahus hingata. Side Effects'is oli samuti kogu aeg kysimus, kes kellele tynga teeb ja kes teeskleb ja mis 6ieti toimub. Aga p2ris hea film oli siiski. Ja Jude Law helistab mu kella iga kell :D
Ma pole elus nii palju kinos k2inud kui praegu. Et mitte p2ris pankrotti minna, siis pooled filmid korraldan endale pakkumise 1 kahe hinnaga all. Ehk siis maksan yhe eest ja p2rast hiilin kuhugi veel. Kuigi nad on hakanud maru teraselt j2lgima. Ykskord ei seisnud kinosaalide ees yldse kedagi ja ma jalutasin lihtsalt sisse :D
Nii saan endale veel t6esti politseitoimiku. Kuigi, ausalt, kui ma siit linnast 2ra kolin, siis l2heb see kino pankrotti. Ainult t2nu minule nad yldse vee peal pysivadki. Ma t2nan, ma t2nan.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar