neljapäev, 11. aprill 2013


Eile oli esimene p2ev, kui sain seelikut kanda! Oujeeeeeeeee. T2na on selleks j2lle liiga kylm. Vaikselt-vaikselt j6uame sinna. Suvel ei taha ma teksasid n2hagi!

Guugeldasin seda Londoni linnaosa, kus ma elama hakkan, ja Wikipedias oli nimekiri kuulsustest, kes seal linnaosas elavad v6i on elanud. Kus ma sattusin nyyd elevusse! Ainult siis tuli meelde, et niipalju kui ma pealinnas olen k2inud, pole ma kunagi yhtegi kuulsust n2inud. Nagu kunagi. Ehkki ma alati hoian silmad lahti, kas Colin Firth v6i Kate Moss on t2na jalutama tulnud. Aga nad kunagi pole. Ja kui emalt kysisin, siis tema pole samuti yhtegi kuulsust kohanud, vaatamata sellele, et t66tab juba aastaid kesklinnas. Parim, mis tal ette oli n2idata, oli yhe yritustekorraldajast s6bra pilt Taylor Swiftiga.


Te vabandage mind, ma l2hen ja kujutlen, kuidas on k6ige parem erinevatele staaridele otsa joosta.

Ma lugesin Gentlemen's Quarterly'st (superajakiri!) head nalja:

M2letan seda korda, kui mind r66viti ja nad saatsid mu isale mu s6rme. Ta ytles, et vajab rohkem t6endeid.

ja

Mul on piisavalt raha, et terveks eluks j2tkuks. Juhul, kui ma midagi ei osta.

Viimane k2ib t2pselt minu kohta.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar