laupäev, 13. aprill 2013

Porgandikreem


"Millal sa asjad pakid?" kysis Annie. Ma vastu, et homme, vahetult enne minekut. Varem ei viitsi - can't be bothered :D
"Eiii, paki nyyd, ma aitan sind!"
Aitavad asjad pakkida, p2rast lykkavad kindlasti uksest ka v2lja. Lisaks plika r66mustab, et kui ma l2hen, saab ta endale l6puks ometi oma toa - kaheks n2dalaks. Ema on ennast t66lt lahti v6tnud ja lisaks on Kathy, minu vana s6ber, abiks tulnud. Ja k6ige selle asemel v6iks ju portaali lahti v6tta ning endale uus lapsehoidja leida? Nope.
Aga toa teemast saan aru kyll: ei mulle ega Anniele pole olnud l6bus see toa jagamine. Ma olen aga suht kindel, et ema ei maini uuele lapsehoidjale, et ou, sul p2ris enda tuba ei saa olema, enne, kui too juba kohal on. Muidu oleks t6esti raske kedagi leida.

V2hemalt on Annie m6ni kord ohanud: "Ma hakkan sind igatsema, kui sa l2hed." Ja ema kysis esimest korda, et kas ma olen n2rvis ka mineku p2rast. Ning arvas, et seitsmeaastaste kaksikutega uues kohas hakkan ma vett ja vilet n2gema.
"Sa tead ka k6ike," t2hendasin ma. Ta vestles mu uue host-emaga, kui too soovitust tahtis.
Ikkagi esimene kysimus minu kohta ja selle kohta, kuidas mina end tunnen. Wow. Aga ta pole kunagi tahtnud teada, miks ma lahkun. Isegi ei proovinud kysida. Aga eile, kui poiss hetkekski ei l6petanud oma vastikut k2itumist, siis m6tlesin, et jumala eest, tegin ikka 6ige otsuse. Mind ta enam personaalselt ei rynda, ainult oma 6de. Lihtsalt tuleb ja hakkab norima ja ei j2ta j2rele, ja alles siis, kui tydruk nutab, tuleb talle naeratus n2ole. Jess, nyyd on parem olla! M6nikord ei j2ta j2rele ka siis, vaid karjub: "Kui sa nutmist j2rele ei j2ta, siis ma virutan sulle...nii k6vasti!"
Aargh! Jah, kunagi mul oli veel eesm2rk, et pyyan poisiga paremat kontakti leida, aga l6puks sai selgeks, et ma ei meeldi talle ja sinna ei saa midagi teha. Ja see, mida ta kogu aeg kartis, et nagu peaaegu k6igile t2iskasvanutele ta elus (v2lja arvatud ema) meeldib ta 6de rohkem kui tema, sai j2lle t6eks. Minu puhul, kui yks laps sind p2evast p2eva ryndab, nii et sa hakkad kartma ta samme, kui ta hommikul trepist alla tuleb, ja teine k2itub enam-v2hem kenasti, siis yks laps saab l6puks kallimaks kui teine. Olgu see siis 6ige v6i mitte. Lapsehoidja puhul vist ei saa tingimusteta armastust oodata.

Igatahes, eilse p2eva veetsime Anniega palju-palju kallistades ja k6ditades. Meile meeldib Matrixist yhte stseeni j2rgi teha. Stseeni, kus Morpheus 6petab Neole v6itlemist ja karjub: "Stop trying to hit me and hit me!" Ja Neo siis tormab ja j2rgneb yks hullult lahe v6itlusstseen.
Alguses me teesklesime v6itlust, nyyd oleme k6ditamise peale yle l2inud: yks karjub: "Stop trying to tickle me and tickle me!" ja teine jookseb, s6rmed v2lja sirutatud :D

Hommikul, kui meiki tegin, lebaskles tydruk mu voodi peal ja luges mu n2okreemi potsikult eestikeelseid s6nu. K6ige lahedam oli, kuidas ta ytles porgandikreem, metsikult r-e p6ristades. Ise v22nles naerust nagu v2ike mardikas, jalad-k2ed taeva poole. Muidu edeneb juba t2itsa kenasti. Sobib kasutamiseks  - sellest sai isegi t2itsa aru.

Mardikas selline.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar