esmaspäev, 29. aprill 2013

Pole pealkirja seekord


R teavitas mind, et tulev esmasp2ev on siin riigipyha ja nad s6idavad pikaks n2dalavahetuseks maale, mist6ttu mul tuleb ka pikk n2dalavahetus. Jeeee! See teeb mind r66msaks. Yleyldse on k6ik tore.

Raamatupoest leidsin Sophie Kinsella uue raamatu. Awesome! Ainult et see oli jube kallis, ja ainult k6vakaanelisena saadaval. Samas poes on olemas wifi ja ma siis guugeldasin, kas on pehmekaanelisi ka juba v2ljas. Ja siis istusin maha ja tellisin sama raamatu hoopis Amazonist, poole odavamalt. Natuke alatu ju :D Sest kui ma poleks poodi sisse astunud, poleks ma yldse uut raamatut avastanudki. Minusuguste p2rast raamatupoed v2lja surevadki.
Aga poole odavamalt, nojah...

Pidevalt hyyab keegi t2naval minu laste nimesid, kuna need paistavad olevat k6ige levinumad inglise nimed lastel yldse. Ja mina siis p66rlen ja keerlen, aga hyytakse hoopis kedagi teist. V2hemalt pole mul p6hjust pead keerata, kui keegi kuskil Annat hyyab, sest selle nimega pole mul enam mingit seost. Hommikul oli R mulle k66gilauale kirja (ja pataka raha - seoses sellega: pole probleemi, kui te veel tahate mind n2dalavahetusel appi! Ma aitan r66666muga) j2tnud ja mu nimi oli t2iesti 6igesti kirjutatud.

Laup2eval avastasin enda ehmatuseks, et mulle on uued lapsed vaikselt meeldima hakanud. Nad on uskumatult fussy'd ja valivad selle suhtes, mida ja mille seest ja mis ajal s66vad, ja mis k6ik neile ei sobi, appi... Ja suht ylbed on nad ka, n2iteks sajab viis korda p2evas m2rkusi mu inglise keele kohta ja kui halb see on. Palun v2ga, 6ppige suurena yksk6ik milline v66rkeel selgeks, yksk6ik milline, I dare you :D Teie kui inglaste aktsent saab nagunii kohutav olema. Nii ma siis pean loenguid sellest, et vabandage mind, ma ei ole siit p2rit.
Aga ikkagi, kui leiad mingi sideme nendega ja hakkad r22kima, siis nad kysivad nii huvitavaid kysimusi absoluutselt lambikate asjade kohta, eriti B. Ta lihtsalt kysiks ja kysiks. Ning v2ike C naerab peaaegu k6ige peale ning ta punakad juuksed on natuke nagu Harry Potteril - v6imatud taltsutada (natuke nagu Ronil ka, sest, noh, punakad). Kyll ma neid kammin hommikuti, ja ikka on nad pysti.
Kokkuv6ttes: pole vast k6ige hullemad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar