laupäev, 20. aprill 2013

A fish named Chips


T2na oli absoluutselt imeline p2ev, ma k2isin ringi ja naeratasin. Terve linn oli v2lja sooja p2ikese k2tte tulnud, lastega jalutama v6i tervisejooksu tegema v6i ostlema. Mina k2isin avastasin k6igepealt oma l2hiymbrust, yhte shopingut2navat 20 mindi kaugusel, kuhu R mul n2dal otsa on k2skinud minna, sest seal olevat v2ga kena. Seal oli t6esti v2ga ilus, palju poode ja v2likohvikuid, toidupoed-pangad k6ik k2eulatuses, ja elust pulbitsev. K6ik 6itseb ja l6hnab ka praegu...
Sain endale teise ringi poest seeliku, pluusi (minu lemmik ampiirl6ige) ja m6nusa nude tooni k2ekoti, mis peaks olema see "sobib k6igega" kott.
P2rast l2ksin hopsti bussi peale ja kesklinna. S6in Trafalgari v2ljakul purskkaevu 22res l6unat.

Praegu oleme kalaga kahekesi kodus. Kala nimi ei ole Wanda, nagu ma alguses arvasin (ja ise naersin oma nalja peale), vaid Chips, mis on veelgi parem. Varem oli Chipsil kaks s6pra, Fish ja Ketchup, aga need on loojaparve l2inud. Nyyd ta siis ujub seal akvaariumis yksinda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar