laupäev, 30. märts 2013


Ahaa, isegi siin v2ikeses linnas leidub eestlasi! Ma olin t2iesti kindel, et siin kyll mitte...peale minu siis. Aga yks keskealine blond naine kuulab yle raamatukogu mingit eesti sarja. Vahele jooksevad Tere jogurti reklaamid.
2ra KUNAGI eelda, et kindlasti keegi ei saa aru. Hm. Ma eile skaipisin emaga keset kaubanduskeskust Starbucksi ees (varastasin nende wifit) ikka v2ga k6lava h22lega ja isiklikest asjadest :D

D2mit, Starbucksi puuviljaleibade j2rgi tuli nyyd uuesti isu, s6in neid t2na ja eile hommikuks. Need on imehead: sulle tuuakse kaks sooja puuviljaleiba pisikeste v6ipakkide ja moosipurgikesega taldriku22rel. Keele viib alla. Need moosipurgikesed on yldse eriti naljakad, minu pereema ostab ka neid, ja ma alati vaatan ja naeran, sest yhest sellisest purgist j2tkub t2pselt yhe saiaviilu jaoks.

J2lle on nii tuuline, et minutitki ei kannata v2ljas veeta....Brrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
r

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar