laupäev, 9. märts 2013

Stockholmi syndroom


Minn tossab magada ja mina p6genesin arvutisse. Alles ta kysis mult unise h22lega, kuidas ma saan mitte magada. Ma ei tea, mul l2ks uni 2ra, kuigi me alles p2rast kolme magama saime. Nii palju on ju jutustada! 
Olen Rootsis!!!! Man, ma armastan Rootsit. K6ik inimesed k2ivad jube punkarlikult riides, t2navastiil on hoopis teine kui Inglismaal. Ja siin on veel lumi maas! Naljakas. Aga Minni aknast on nii ilus vaade ja p2ike paistab. Mm.

Lendamist on endiselt m6nus. Kuigi ma ei saa aru, kuidas on v6imalik turvakontrollis ikka piiksuda, kuigi ma v66d-kingad 2ra v6tsin ja yhtegi ehet kyljes polnud...V6i oli syydi relv mu puusal? Syndinud kriminaal ikka. Turvanaine sai ikka p6hjalikult kobada mind :D

Varsti l2heme emale ja Liisule sadamasse vastu ja siis Minni l6petamisele. T2na tuleb kyll tore p2ev! Ja tundub, et ma armastan yldse k6ike. Rootsi, Karlssoni synnimaa... ja praegu Polina ja Minni maa. 
See l2ks riimi :D

"Minn, sa pead yles t6usma," ytlesin ma just ja pr22ksusin tal k6rva 22res aknalaualt leitud puust pardiga(?). 
"Natuke veel," ytles ta uniselt teist kylge keerates. Ja tal on k6rvatropid ka veel k6rvas. Talk about shutting your family out...
Ma l2hen pr22ksun veel natuke.

1 kommentaar:

  1. Jee, sa oled Rootsis:-). Palju õnne Minnile minu poolt ka!
    Kalli-kalli.

    VastaKustuta