teisipäev, 26. märts 2013

SP (sae pekki)


N2dalavahetus oli p2ris kena. Tuuline ja kylm, seda kyll. Hakkasin rohkem metrooga s6itma, sest busse oodates v6ib surnuks kylmuda. Hostema s6branna oli t2itsa s6bralik ja ta korter oli kena. Ta jutustas mulle pikalt oma tutvumisportaali-ajaloost, et varem oli hull m2ngur ja tahtis ainult seksi, aga nyyd tahab midagi t6sisemat ja on oma profiili t2ielikult muutnud.
Ta ei teadnud, et mu hostema lobapidamatuse t6ttu tean ma temast palju rohkem, kui ta arvab... v6i kui ma tahaksin teada :D Ja seega, kui ta poole 66 pealt mu tuppa tuli ja teatas, et ta l2heb 66seks 2ra, "I'm gonna get laid!", siis see ei olnud mingi yllatus :D

Pyhap2eval k2isin yhe pere juures intervjuul. T2itsa kena oli, ja ma hakkasin seda kohta v2ga tahtma. Saatsin neile eile veel CV. Neil on megasuur ja megailus maja Londoni 2. tsoonis, mis on v2ga hea asukoht, kolm hyperaktiivset last (klassika) ja palk oleks v2ga hea. N2gin lapsehoidja tuba ka: suuuuur, eraldi vannitoa, teleka ja walk in closet'iga. Kardinaalselt erinev tingimustest, milles ma praegu elan.
Kahjuks nad teavad ka v2ga t2pselt, mida tahavad, ja on v2ga n6udlikud. Nii et edu mulle.
6htul kohtusin veel yhe pereemaga kohvitassi taga. Ta oli v2ga meeldiv ja hakkas mulle kohe meeldima. Kohtumise l6puks ta teatas, et pall on minu v2ravas, st koht oleks minu, aga seda kohta ma ei taha :D Nagu ikka on, kes sind tahab, seda ei taha sina. Yksikema, vahetustega t66, v2iksem palk, jne.

Plikale tuleb t2na s6branna kylla, mis mulle alati meeldib, sest nad lihtsalt jooksevad ringi ja itsitavad ja mina saan teises toas millega iganes tegeleda. Wohooo!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar