neljapäev, 7. märts 2013


"M6nikord ma soovin, et me oleksime normaalne pere," ytlesin ma ohates.
"Aga me ei ole!" vastas tydruk. "Ja sina oled ka osa perest, sulle on ka meilt vaikselt kylge hakanud."
"No mina olen alati natuke imelik olnud."
K6ndisime koju, plika oli oma erkroosa salli endale v66 kylge sidunud ja sundis mind selle teist otsa enda k2es hoidma. Ma oleks nagu koera jalutanud. Ja t6epoolest, tavaliselt on vastutulevad koerad jube s6bralikud, liputavad saba, aga nyyd hakkas yks koer tydrukut n2hes metsikult haukuma, just nii, nagu nad tavaliselt teiste koerte peale hauguvad. Sain naerukrambid.

Ema tuleb, v6distab ennast ja laulab: "Shake that ass!"
"Minu juuresolekul ylimalt sobimatu k2itumine," vastab tydruk surmt6siselt.
Mhmh. Teinekord n2iteks tuleb ema, annab mulle kilekoti, et vaata, mis mina ostsin.
"Aga vaata yleval oma toas, eks?"
Kott oli seksm2nguasju t2is. Mul ainult yks host-pere ongi olnud (kyll see varsti muutub), aga ma sygavalt kahtlen, et teised lapsevanemad oma au pairidele selliseid asju n2itavad.
Ja siis tuli tydruk kiibitsema, et mis seal kotis on, mis seal on?? Viisin kilekoti ruttu emale tagasi, nagu tegu oleks pommiga. Seleta sina, mis seal on.

Positiivse poole pealt, mul oli imeline n2dalavahetus Londonis! Ma olen seda igatsenud. K2isin muuseumides, vaatasin ehtsaid muumiaid (natuke v6igas oli kyll, tuhandeid aastaid vana surnukeha lihtsalt sinu ees, ainult klaas lahutab meid) ja sorisin raamatu- ja muusikapoodides, istusin kohvikutes. Ausalt, ma olen seal lihtsalt nii 6nnelik...
Ostsin Michael Jacksoni nr 1 hittide kogumiku (ja Evanescence'i CD, ja mitu raamatut, ja olin r66mus). Seda olen nyyd n2dal otsa kuulanud, jube hea on. Smooth Criminal on mu lemmik ja tydruku oma ka, sest enamik selle s6nadest on ju "Annie, are you okay?"
Pyhendusega Michael Jacksonilt.

Oo, ja kelle n2gu Londoni bussidel minust alatasa m66da vuras! Karmen Pedaru, erinevates Michael Korsi reklaamides. Oh yeah!

Eesti keelt kuulsin yhe p2eva jooksul lausa kaks korda. Hyppasin koha peal. Yhel p2eval me v6tame veel maailma yle, ma arvan.
Ahjaa, ja rubriigist seda juhtub kyll ainult siin:
poole s6idu peal linnaliinibussis teatatakse valjuh22ldist: see buss on oma sihtkohta muutnud ja ei s6ida enam sinna-t2nna. Juhuslikult l2ksin mina just sinna, kus bussijuht k6ik v2lja viskas, aga hypoteetiliselt, kui ma oleksin tahtnud edasi s6ita, ja kuhugi 6igeks ajaks j6uda...n2iteks t66intervjuule? Kunagi kysisin Mirjamilt selle kohta ja ta ytles, et kui kuhugi nii t2htsasse kohta l2hed, siis ei usalda bussi ega metrood, vaid sihid umbes tund aega varem kohale j6uda. Sest katkestusi ja ymbers6ite ja ummikuid juhtub kogu aeg ja kedagi ei huvita.
Ja piletiautomaat andis mulle kuusteist naela yhenaelastes myntides tagasi. Sa pead kyll nalja tegema, ytlesin ma vihaselt. Kuusteist mynti! Need l6hkusid mul rahakoti 2ra.


Kaua v6ib lobiseda??? Tsau.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar