neljapäev, 21. märts 2013

Rott rattas


Aahh, t2itsa l6pp, kus ma olen t2na ringi jooksnud. Viisin lapsed kooli, tagasi koju, siis tydruku kooli n2idendit vaatama (kummaline, kuidas k6ikidest tema emadest ja isadest j6udsin ainult mina teda vaatama. Tegin telefoniga pilte ja ostsin yhe ametliku foto ka. See n2ided oli tema jaoks nii t2htis!) ja tagasi, siis linna silmatestidele ja tagasi, lapsed koolist koju, kesklinna emaga kohtuma, kes poisi jalkatrenni viis, meie Anniega koju ja kymne minuti p2rast juba uuesti kooli, 6htusele lavastusele. Sinna ma ei saanud j22da, sest pilet oli mul ainult hommikusele, niisiis koju ja tunni p2rast j2lle Anniele j2rgi.
Kui me l6puks 6nnelikult kodus maandusime ja v2ike rotike (seda ta n2idendis m2ngis) peaaegu uinunud oli, helistas ta isa ja 2ratas ta uuesti yles. Aga v2hemalt ta helistab...no nii korra kahe n2dala sees.

IGATAHES on mul puhkehetk kohvitassi ja juustugrillsaiaga auga v2lja teenitud.

Silmatestidega oli yldse omaette lugu. Ma tahtsin lihtsalt kontaktl22tsi osta. Oleks netist tellinud, aga ei tea t2pset retsepti ja tahtsin selle kindlaks teha. Seal selgus, et k6igepealt tuli teha mingid silmatestid, aga need polnud l22tsede testid, ei, viimased tuli teha eraldi ja neid ei saanud mingil juhul yhendada. "Need teised testid maksavad omakorda ** naela, eks ju?" kysisin ma vastust juba ette teades. Kavalad sigudikud :D
Kokku l2ks poolteist tundi ja lahkusin tyhjade k2tega. Tegelikult 2 l22tse oli silmas ka,  mis nad mulle testimiseks olid andnud. "P2ris" l22tsed tuli alles tellida.
"Iga jumala kord," ytlesin ma pahaselt. "Mul on mingid imelikud silmad."
"Hm...not particularly," vastas arst.
:D

IMP!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar