reede, 22. märts 2013

Karu


Yhe pere profiilis oli kirjas, et sealiha ega alkoholi nende majas ei leidu. Moslemid. Sealihata saan ma veel kuidagi hakkama, aga alkohol?? Hell no! m6tlesin ma lehte kinni kl6psides. Mina olen harjunud, et nii kui hostema koju tuleb, voolab rummikoka ojadena.

N2dalavahetuseks olen Londonisse kupatatud, sest hostemale tuleb special kylaline, mees tutvumisportaalist. Mind vihastab, et ta on mulle minult kysimata korraldanud 66bimise oma s6branna juures, keda ma konkreetselt vihkan. Ta j22b alatihti meile p2evade kaupa kylla ja pyyab minust paremini lapsi kasvatada. Ma ei taha tema juurde 66seks minna! Minu poolest oleks hostema v6inud kas hotellitoa v6tta v6i nt kasutada n2dalavahetust 2 n2dalat tagasi, kui ma Rootsis olin.
See oli yks asi, mis mul l6plikult yle viskas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar