reede, 29. märts 2013

Suurel Reedel...


Natuke imelik oli hommikul kodus, lasin ruttu jalga nagu tavaliselt vabal p2eval teen. Need viimased kaks n2dalat siin saavad v2ga kummalised olema. On aru saada, et hostema on mu peale pahane. Ja lastel on nagu kergelt suva, et ma 2ra l2hen :D Nojah, m6tlesin voodis kell kymme teist kylge keerates (tydruk oli just k2inud ja teatanud, et loodetavasti on uus lapsehoidja parem kui mina), nemad on k6ik yksteise elus konstandid ja mina olin ainult muutuja. Ainus konstant minu elus olen mina ja sellest l2htuvalt ma ka oma otsuseid vastu v6tan.

K6ik s66vad meeletult shokolaadimune, mis vist moodustab siin lihav6tete p6hipoindi. Siiski, t2na n2gin peat2naval suurt kristlaste rongk2iku, plakatitega ja puha. Jagasid maniakaalselt lendlehti, nii et ma ruttu p6genesin.
Kohvikus m2ngitakse Annie Lennoxit. Vot see on meeleolu.


Pmst eesti keel ju??

                                                         

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar