reede, 29. märts 2013

The Vestlus


Noh, heas asukohas suure majaga pere valis minu - seda juhul, kui mu hostema hea soovituse annab. Mina ei tea, mida ta tegelikult kavatseb r22kida, aga ta v2hemalt lubas hea soovituse anda.
Lisaks soovivad nad ka politsei checki ja m6nda mitteametlikku soovitust - ma ju ytlesin, et nad on n6udlikud! Politsei taustauuringut nad igatahes ei saa, sest siis tuleksid k6ik minu mustad teod n2htavale.

Hostema oli p2ris emotsioonitu, kui talle r22kisin. Ytles vaid, et oleksin v6inud varem 6elda, siis, kui otsima hakkasin. Ma tuletasin talle ta enda varasemaid 6petusi meelde, et mulle ytle siis, kui uus koht olemas! Ja nii ma tegin, girlfriend. Ja ei, ma ei arva, et kaks n2dalat ja paar p2eva peale oleks liiga v2he ette teatada. Minu meelest piisav aeg.
Mul kulus hetkest, mil otsima hakkasin, hetkeni, mil jah-s6na sain, poolteist n2dalat. 2rgu tulgu mulle r22kima, et ta poleks selle aja sees endale uut lapsehoidjat leidnud, kui oleks tahtnud. Ja mis oleks tal siis takistanud mind lihtsalt v2lja viskamast, kui minul poleks uut kohta olnud.
Selge, et tuleb ise enda heaolu eest seista ja ennast esikohale seada. 

Hihi, aga k6ik need emotsioonid ja soojad s6nad, mis kuidagi t2histanuks poolt aastat, mis ma sinu juures veetsin ja su lapsi orjasin...k6ik need ytlemata s6nad tegid sydame soojaks kyll...
Okei, okei, pole tarvis bitchida, kui ma ise 2ra l2hen. Mina ju ka nende p2rast ei nuta...v2hemalt mitu kuud juba mitte, kui tegin endale selgeks, et tuleb sellistest asjadest lihtsalt yle olla.
P2rast seda on k6vasti kergem olnud, ausalt.

Aga oma Anniet j22n kyll igatsema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar