teisipäev, 5. märts 2013

Pangakonto avamine Inglismaal


Minu n6uanne sel teemal on, et... edu sulle! Hahahahaaaa. Ma sain alles t2na konto avatud, ja k6ige parem on sellele eelnenud pikka protsessi kokku v6tta s6nadega ilge n**s.

Inimesed on mulle 6elnud, et pmst s6ltub konto avamise lihtsus ja tingimused teenindajast. Tahab, avab, ei taha, ei ava. Suht. Mingid reeglid seal ju on, aga ausalt, mul on tunne, et nad t6lgendavad neid nii, kuidas parasjagu sobib. Ma k2isin mitmes pangas mitu korda ja iga kord r22giti mulle eri juttu.

Samas on teenindajad yle m6istuse s6bralikud, ausalt, yks r22kis mulle OMA lastest ja kysis minu omade kohta, teine ytles minu lahkudes, et kadestab mind, sest ilm on nii ilus ja tema peab umbses kontoris istuma...Aga kogu see s6bralikkus kaob byrokraatia alla 2ra ja abi pole sellest suuremat midagi. Ma lasin endale oma Eesti pangast mitu erinevat kontov2ljav6tet saata, mis t6estaksid minu aadressi siin ja Eestis, ma k2isin yhes pangas neli (alles neljandal korral sai selgeks, et ei, ykski uus t6end siiski ei sobi), teises kaks korda, kolmandas yhe - seal 6eldi, et kontoris nad mulle kontot avada ei saa, aga mine onlaini, seal saad ise avada. L2ksin onlaini, kus mitte mingisuguse yllatusena selgus, et sae pekki, siin ei saa midagi avada, prindi parem 4 lehekylge v2lja ja t2ida 2ra ja postita kuhugi ja kahe n2dala p2rast saad vastuse, kas ei v6i jaa. No t6esti. Aastal 2013 peab kuhugi midagi tigupostiga saatma, et kuradi pangakontot avada. Aga neil on ju siin veel tshekiraamatud ja muud naljakad j22nukid kasutuses.
Olin juba peaaegu seda virna v2lja printimas, kui m6tlesin, et okei, ma k2in VEEL yhes pangas. Kaheksas kord peab ju vedama, eks? :D Ja seal viimases l2ks kymme minutit ja polnud vaja mitte mingisugust aadressit6estust ega yldse midagi, nad lihtsalt tegid mulle konto. Kuigi ma olen v2lismaalane. Kuigi ma pole ametlikult t66l. Kuigi minu passi peale pole mu aadressi trykitud.
"You just made my day," s2rasin ma teenindajale vastu.
"Oleksite pidanud meie juurde esimesena tulema," vastas ta v6idukalt. Ma m2rkasin lepingu peal, et nad kuuluvad yhe teise panga alla, kus ma olin kaks korda r22kimas k2inud.
"Ja seal ei saanud te avada? Well, that's crappy," ytles teenindaja murelikult (muidu oli ta nagu ecstasyt tarvitanud Duracelli j2nes). "Peaks saama."
Ma hyppasin hetkeks tooli peal, sest lapsi kasvatades on k6rv vandes6nade peale v2ljakannatamatult tundlikuks muutunud, ja pealegi, kas sulle on kunagi pangateller 6elnud, et sitt lugu?

Igatahes nyyd on tuju hea, ja ilm on v6rratu! P2ikeeee!!!!!!

2 kommentaari:

  1. Tere! Ma asusin ka esmaspäevast alates Inglismaale elama. Oleks vaja pangakontot tegema hakata, aga olen juba väga palju kuulnud sellest, et ei taheta lasta teha. Mis pangas Sa lõpuks selle konto said?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Halifax. Väga professionaalne, s6bralik teenindus seal. Loodan, et läheb 6nneks :)

      Kustuta