neljapäev, 28. veebruar 2013

Skandaal


Uskumatu, et Django Unchained ei saanud parima filmi Oscarit. V6i no mitte uskumatu, aga oleks pidanud saama! Argo oli ju hea film, aga pange asjad ikka perspektiivi. Kammoon :D V2hemalt sai Christoph Waltz parima meesk6rvalosat2itja oma, wohoooooo! Ja Tarantino sai parima originaalstsenaariumi eest oma Oscari k2tte. Sest parim see kahtlemata oli.

Niii raske on ennast sundida midagi asjalikku tegema ning telekat v2lja lylitama. Aaahhh. V6ta ennast ometi k2tte, Anne-Mai!

Mulle saadeti t2iesti lambist kimp lilli. Ma polnud eriti r66mus, sest ma ei saa aru, mis S-il hakkas, me pole kuid enam suhelnud. Kaardike oli ka juures, mis ytles, et ma igatsen sind v2ga. Millest sa r22gid?? Me k2isime kolm korda v2ljas, sa ei saa mind igatseda.
Pyhkisin ebamugavuse minema, otsustades, et need lilled ei kohusta mind millekski ning yleyldse pole ma nii viisakas inimene, et sellep2rast telefon haarata ja yhendust v6tta.


Yldiselt m2ngime siin teismelisi: host-ema tuleb yheksa paiku koju, mina vaatan uksel sellise n2oga, et kust meie tuleme, noor daam, ja siis vaatame koos Gleed ja Videviku-saaga kolmandat filmi. Sinnajuurde r22gib ema lakkamatult telefoniga ning mina pyyan m6istatada, millist s6brannat ta parasjagu taga r22gib. Milline ebasiiras k2itumine. Skandaalne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar