teisipäev, 5. veebruar 2013

Klassika


N2dalavahetusel oli iga 6htu filmi6htu perega. Filmid olid p2ris igavad, kui aus olla.
"Lapsed!" manitses ema.
"Mis on?" kysis poiss, kes truult ta jalge ees istus, jalgpallimustrilisse hommikumantlisse m2hitud.
"Mitte sina, vaid need kaks itsitajat seal taga," ytles ema. Ma tundsin ennast nagu korrarikkuja klassiruumis, sest v6imatu oli vaikne olla. Muide, kunagi ei tohi lasta lapsel aru saada, et sa k6di kardad! Siis on sinuga l6pp!

Yksp2ev j2lle n2itas plika emale minu tantsuliigutusi. "Niimoodi tantsib Anna, kui me kahekesi oleme!"
"I do NOT!" karjusin ma k6rvalt.
Ema noogutas syngelt. "Tantsib kyll. Ma olen n2inud neidsamu liigutusi 66klubis..."
Busted!

V2ljas on j2lle piisavalt soe, et jalgpalli m2ngida. See on jumala 6nnistus, sest hoiab p6rgulised tegevuses. Ma ainult soovin, et ma m6nikord v6idaks ka.

1 kommentaar:

  1. Igatsen su järgi - meie juba igavaid filme ei vaataks :)... 6nneks oled umbes kuu aja pärast juba Rootsis :)

    VastaKustuta