esmaspäev, 4. veebruar 2013

N2dalavahetus Cambridge'is


L2ksin laup2eval Cambridge'i ja armusin sellesse uuesti nii 2ra, et pidin pyhap2eval tagasi minema. V6rratu linn! Ja nii nagu tema meeldib mulle, meeldin mina talle ka: mulle pakuti  turu sulgedes tasuta ylej22nud smuutijooki (n2mma!) ja Fitzwilliami kunstimuuseumis sattusin ma tasuta kontserdi peale. Klaver, oboe ja fl66t, Strauss ja Weber. Tiinale oleks see v2ga peale l2inud! Mitte et mulle poleks. See muuseum on imeilus, milline arhitektuur, ja vaadata sellise v6rratu muusika saatel veel k6iki neid pilte kuningatest ja nende armukestest ja muidu t2htsatest ninadest... Ma tundsin, nagu oleks mulle kingitus tehtud. Igal ajahetkel pidi inimene omadega olema just seal, kuhu ta t2nu oma tegudele on j6udnud. Ja mina olin kyll v2ga t2nulik, et ma pyhap2eva p2rastl6unal seal ruumis viibisin. Siis olen ma midagi 6igesti teinud!
P2rast l2ksin allkorrusele ja vaatasin v2ljapanekut Egiptusest. Mulle l2heb Egiptus julmalt peale, peaaegu sama palju nagu Vana-Kreeka. Olla ainult meetri kaugusel tuhandete aastate vanustest esemetest on ka p2ris huvitav.

Hankisin endale suveniiripoest paar stiilset mustvalget postkaarti Cambridge'i udustest sildadest, ja raamatupoest Rene Magritte'i kunstiraamatu. Temalt oli pilte yhes mu syrrealismikogumikus, ja nii kui tolle raamatu leidsin, valgus suur naeratus yle n2o. Lehitsesin seda Starbucksis piparmynditee k6rvale ja tundsin ennast 6nnelikuna. Elu ikka ruulib.

K6ik inimesed seal tunduvad ka kuidagi nii stiilsetena. Tydrukud on k6ik ilusad ja kannavad leggingseid v6i musti sukkpykse lyhikese seelikuga. Jalas on tingimata paksu kontsaga poolsaapad ja kott on yle6la. Nagu k6ik oleks yhe vitsaga l66dud. Jaapanlasi on h2sti palju, ja k6ik pildistavad maniakaalselt. Huvitav, mida nad nende piltidega p2rast peale hakkavad? Keegi vaadata nagunii ei viitsi...
Turuplatsil oli silt: Ostrich Burger with Cheese, 3.50. Huhh. Ma ei kujuta ette, et isegi kui ma liha s66ks, ma sellise sildi peale iiveldust ei tunneks. Kes suudaks jaanalindu mugida??

Lahkusin kahe eksistentsiaalse m6ttega:
  1. Kes kurat leiutas p66rduksed, kas Kuradi Loll Johnson?? Need on nii lollakad asjad lihtsalt. Miks me neid kasutame?
  2. Miks me Eestit vahel Maarjamaaks kutsume? Selle nime andsid ju ristis6dalastest vallutajad. Kui ma kunagi kodutytardes olin, siis seal (ja see on ju julmalt patriootlik) muud ei olnud kui Maarjamaa ja Maarjamaa. Ise peaksid veel patrioodid olema.
Aahhh, pean jooksma!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar