kolmapäev, 13. veebruar 2013

Pannkoogip2ev


Vastlap2ev on n2htavasti olnud ja m66da l2inud. Siin seda ei peeta. Kus on mu vastlakuklid? Kus??
Selle eest oli neil vist mingi pannkoogip2ev? Ei tea. Poiss tuli 6htul jalgpallist ja n6udis oma pannkooke, ainult et ma ei teadnudki, et neil selline p2ev oli, ja andsin talle kala kartulitega. Aga ema kinnitas, et oli jah, ja ostis neile t2na hommikuks pannkooke. Nende yle oli hea siis vaielda, kui palju keegi saab. Mina ei saanud yhtegi.
Samas vastlakukleid peaks endale ikka korraldama. Suu hakkab vett jooksma, kui tuleb meelde, palju me neid eelmisel aastal tegime. Kuhjade viisi. Mm.

S6brap2eva puhul on poed tr2ni t2is. Isegi riietepoodide ustel on sildid: S6brap2eva puhul 2 yhe hinnaga! Kuigi ma ei saa aru, kuidas riided yldse valentinip2evaga seotud on.
Haha, ma tean, mis p2ev t2na on: 13. veebruar, Desperation Day. Ask Barney Stinson.
Ja mina olen selle p2eva suhtes irooniline ainult sellep2rast, et mul meest ei ole. D2mit.

1 kommentaar:

  1. Kui sinu tuleku ajaks Rootsis veel semlasid on, siis ostame kindlasti paar karpi, et ka neid süüa saaksid :) Suht samasugused nagu Eesti vastlakuklid, ainult et neile meeldib mingit mandlikreemi sinna vahukoore alla panna.

    VastaKustuta