esmaspäev, 18. veebruar 2013

Casual Vacancy


Loen JK Rowlingu uut romaani, "Casual Vacancy". See on m6eldud t2iskasvanutele. Mitte yhtegi v6lurit kuskil!
Ma olen umbes poole peal, aga seni meeldib v2ga. Natuke kummaline on kyll lugeda, kogu aeg l2hevad m6tted Harry Potterile ja m6tlen, et kuidas ta nyyd kyll sellistest asjadest kirjutab?? Sest p2ris r2igeid asju leiab sealt.

Aga muidu on ikkagi hea raamat, paks nagu telliskivi, aga s6ltuvusttekitav. Minu meelest on Rowling h2sti hakkama saanud.

Ainult et iga kord kui keegi seal j2lle v2ga r2igelt ropendab, m6tlen j2lle: Ron Weasley kyll niimoodi ei r22kinud! Imelik hakkab!

Autorilt kysiti, kas ta ei arva, et lapsed, Potteri-f2nnid, tahavad ka uut raamatut lugeda ja saavad shoki, ja ta vastas: Aga ma pole kunagi j2tnud endast muljet, et olen kellegi lapsehoidja v6i 6petaja. Ma kirjutan, mida tahan kirjutada!

Ongi noh.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar