pühapäev, 24. veebruar 2013

Miki Mernarge


Kui ma teada sain, et tydruk arvab, et Nicki Minaj (nad on tema yle v2ga uhked, sest ta on Trinidadist p2rit nagu mu peregi) kirjutatakse Miki Mernarge, pidin ennast l6hki naerma. Just selle Miki-osa p2rast :D Tema ja Miki Hiir oleksid vist ilus paar.

Samuti pidi tydruk kooli jaoks yhe loo kirjutama ja pani kangelanna nimeks Anne-Mai... milline kokkusattumus! "Su 6petaja ei oska seda h22ldada," ytlesin ma. Niisiis kirjutas ta nimeks hoopis Anne-Miee. "Seda oskab ta h22ldada," oli ta ise veendunud. Nojah. Mis iganes. Siis takseeris ta mind ja kirjutas samal ajal yles tegelase v2limust: kannab triibulist pluusi, kahvatu, keskmised k6rvad...

Minu k6rvad ei ole keskmised! Minu k6rvad on igati yle keskmise.

Ma panen viimasel ajal igal vabal hetkel k2ima Matrixi filmi. Kahjuks meil pole teist ja kolmandat osa, nii et pean ainult esimesega leppima, aga sellestki aitab. Keanu Reeves on lihtsalt v6rratu! Kuidas tal mitte yhtegi halba nurka pole? Ja Laurence Fishburne ja see tyyp, kes agent John Smithi m2ngib... tegelikult on raske otsustada, kes neist k6ige lahedam on. Igatahes on mul 6nnis naeratus n2ol, kes iganes neist parasjagu ekraanil on.
Kui perega koos seda vaatasime, siis me unustasime lapsed t2itsa 2ra.
"Milline h22l!" ytlesin ma John Smithi j6llitades (ja ta h22lt kuulates!).
"M6tle, kui see oleks sinu mees," ytles ema. "Ta istuks sinu ette ja ytleks sellise h22lega: "Kuula nyyd, naine, nii saab olema!""
Ta v6iks mida iganes selle h22lega 6elda.

Me j2ime kunagi Polinaga tundi hiljaks, sest r22kisime all kohvikus Keanu Reevesist ja kaotasime ajataju :D

Igatahes. Rahunege nyyd k6ik maha. Nii.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar