neljapäev, 7. veebruar 2013

Teddy Bear of the Day


Olen juba teist p2eva j2rjest Annie Teddy Bear of the Day, see on inimene, kes talle p2eva jooksul k6ige rohkem kallisid annab. Ha!

Poiss oli eile 6htul kaua yleval, et vaadata Inglismaa-Brasiilia m2ngu. Inglismaa v6itis 2:1, p6nev m2ng oli.
"Idioot! Lollakas!" karjusin ma. "Mis s66t see oli?"
Siis j2in ebalevalt vait, sest mulle meenus, laps!
P2rast ootasin, telekapult k2es, et poiss juba magama l2heks.
"Nad v6tavad tavaliselt peale m2ngu s2rgid ka 2ra," m2rkis ta.
"Ma tean. Sellep2rast ma polegi veel telekat kinni pannud," ytlesin ma ekraani j6llitades.

Ja yhe suurep2rase prantsuskeelse s6napaari avastasin. Cauchemars nocturnes. Pidin seda tykk aega enne h22ldama, kui sain aru, et see t2hendab koshmaare! Neid, mida ma iga 66 n2en. No ei ole v6imalik, et ykski uni pole yle 10 minuti pikk, nagu ma kuulnud olen. Ei ole v6imalik. Need kestavad terve 66 jutti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar