teisipäev, 19. märts 2013

Emantsipatsioon


Tegutsen vaikselt selle nimel, et kui ma kolin, oleks kerge lihtsalt minna: viisin oma raamatuid heategevuspoodi, viskasin asju 2ra, hankisin uue telefoninumbri - vana oli tehniliselt hostema oma - ja internetipanga. Selleks tuli kyll eraldi panka kohale minna, aga seal iseenesest l2ks ainult paar minutit. Mu pank on asjalik :)

K6ik perekandidaadid tahavad telefoni teel vestelda ja k6k tahavad soovitusi. Girlfriend, ma ei saa sulle oma soovitusi anda, sest ainsaks selliseks oleks mu hostema ja tema oleks kyll r66mus, kui ta korraga sellesisulise k6ne saaks. Sellega seoses, ta ise on mulle mitu korda r6hutanud, et kui ma kunagi uut kohta otsin, siis nn lahkumisavaldus tuleb esitada alles siis, kui mul kindel koht olemas. Sest vana lapsehoidja olevat lihtsalt ilma uue koha olemasoluta 2ra l2inud.
Nii et ta kindlasti ei pahanda, kui ma t2pselt tema soovituse j2rgi teen.

Pidin eile 6htul v2lja vihma k2tte hiilima, et yhe perega telefonis r22kida, mis oli suht koomiline. Ilmselgelt ei saanud ma seda vestlust ju majas pidada...


Ma l2hen teen midagi kasulikku. (Tegelikult mitte)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar