kolmapäev, 1. mai 2013

Raport


No mis on p2eval viga - nada! Leidsin maast viienaelase, just enne parki p2ikese k2tte lugema ja piknikule minekut potsatas postkasti tellitud raamat, ja National Insurance Numberi intervjuu l2ks ka eeldatavalt h2sti. Tegelikult selle tulemust kohapeal teada ei saa, vaid mulle saadetakse tigupostiga kiri (neid meeldib igasugu asutustel saata, nii et v2he pole. Aga milleks siis e-mail leiutatud on??) R oli mulle kirja ka kaasa kirjutanud, et ma t66tan tema heaks ja elan siin.

Eile sattusin l6puks ometi yhele Madridi Reali m2ngule peale - ma ei satu muidu kunagi. Hoidsin kodus lapsi, mis seisnes selles, et nemad tudusid ja mina karjusin oma toas: "Mida sa teed?? Mine!!"
Real v6itis m2ngu, aga mitte piisava skooriga, et edasi saada, nuuks. Ronaltsik kindlasti nuttis dushiruumis. Aga v2hemalt Ramos l6i veel l6puminutitel v2rava, sest just nii suurep2rane (ja easy on the eye) on ta. Kuigi ta peksles seal p2ris v2givaldselt ringi ja virutas vastasmeeskonnale mitu korda. Delfi kommentaatorid arvasid, et yhest kollasest kaardist oli talle liiga v2he.

Juba mitmendat p2eva kummitab 
I feel so close to you right now
it's a force field

kuigi ma pole seda kuskilt kuulnudki. See on lihtsalt nii hea laul arvatavasti.
Laulma 6petan ka vaikselt oma inglikesi. Siin peres pole kombeks endamisi laulda ja A alati n2hvas mulle: "2ra laula, see on tyytu!" Aga see on mu olemuses ja hoopis nemad peavad ringi harjuma :D Kui C vannis enne minu ymisetud "Girl on Fire" laulab, muigan endamisi. Ja A ise k2sib mul nyyd kogu aeg Taylor Swifti "Trouble'it" laulda. Issand, see oli meil eelmises peres nagu hymn. Meie Annalyse'iga laulsime ja tantsisime, ema tuli koju ja laulis, Andre ymises trepi peal...Ja siis vihastas, sest ykski poiss ei taha, et tal Taylor Swift kummitaks.

Muudel teemadel: avastasin eile alles enne magamaminekut, et volber on. Aga hoidsin nagunii lapsi ning kellega mul olekski olnud jooma minna? Pean selle n2dalavahetusel Minniga tasa tegema.

Vamos, Ramos.

2 kommentaari:

  1. Esiteks, su blogi on niiii hea. Olen terve hommiku seda lugenud. Teiseks, väga veider, lugesin ja kui jõudsin "This girl is on fire`ini", tuli just VH1st see lugu :D

    VastaKustuta
  2. Aitääh :) Mul endal on vahel nii, et loen raamatut ja telekast või raadiost ütleb keegi just selle fraasi, mida parajasti loen.

    VastaKustuta