kolmapäev, 15. mai 2013

Meeleheitel m2kisistujanaised


Sattusin millegip2rast R-iga r22kima v2lismaalastest ja mainisin, et laste koolikaaslaste seas pole ainsatki v66ramaalast (kuigi ma ei saa garanteerida, et ei leidu m6nda valget v2lismaa peret). Isegi minu vanas linnakeses, mis oli p2ris posh valge keskklassi elurajoon, oli lastel asiaatidest ja mustanahalisi s6pru, sellest r22kimata, et nad ise on pruuni nahaga, Trinidadist p2rit. Nii et pealinna elama saabudes ootasin veelgi suuremat mitmekesisust.
"K6ik on siin nii... valged," t2hendasin ebalevalt (algul otsisin sobivat s6na ja siis R aitas mind, 6eldes: everybody's English).
"Ja mitte ainult valged, vaid k6ik on ka blondid," imestas ta oma blonde juukseid silitades. Punap2id on ka meeletult palju, ginger siin ja ginger seal, nagu tulekahi l66maks peas, hirm tuleb peale, sest pealegi gingers have no souls.
"Ja k6ik emad on yber-glamuursed, oled sa m2rganud?" lisas R, ilmselgelt ennast nende hulka arvates.
Siis ta seletas mulle, et esiteks on tegu erakooliga - ma ei teadnudki - ja teiseks on siin ymbruskonnas majahinnad nii k6rged, et... muu rahvas ei jaksaks ostagi.
Hea egolaks siis :D Hea, kui on ikka mingi idaeuroopa tydruk, kelle ees oma tukka silitada ja oma glamuursusest r22kida. Ning lisaks ei pea ta ise oma vetse koristama.

Aga positiivsel noodil, tasub mul ikka m2kis istuda, sest tutvusin just mingi t2iesti kena mehega. Ma kordan veel: ta oli kena! Ja britt. Mulle ei l66 kunagi kenad mehed ja veel inglased kylge. Olen juba nii meeleheitel, et kaalusin mingi kahtlase neegriga v2lja minekut, kes mind s6numitega pommitab. Sest ma pole kunagi neegriga v2ljas k2inud ja huvitav oleks. Aga too tyyp oli ikka liiga kahtlane.
Ben tundus t2iesti mittekahtlane (NB! Pooled inglise mehed on Benid, kaasa arvatud minu pere vanem poiss), teadis, kus Eesti asub ja oli selle yle jube uhke, ning kysis, kas ta v6ib mu nime eesti moodi h22ldada. Ma ruttasin ytlema, et mul nv vaba, ja pakkusin ise oma numbrit, kohe n2ha, et meeleheitel naine :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar