esmaspäev, 6. mai 2013

Pikk n2dalavahetus


N2dalavahetus oli super, nagu ma teadsin, et ta saab olema. Maja oli meie p2ralt, sest pere l2ks maale, tubli t66.

Neljap2eva 6htul j2ime Minniga sisse ja jutustasime veini juurde. Lapsed juba magasid, kui ta tuli, aga see-eest reede hommikul olid nad eriti uudishimulikud. Ma keelasin neil enda tuppa minna, et 6de saaks magada, aga muidugi nad ei kuulanud (A-l on yldse kombeks seal sorimas k2ia, mis mind v2ga n2rvi ajab) ja tulid, karjusid, jooksid ringi, ronisid voodisse ja pugesid kappi peitu. T2ielik 6udukas :D Mina siis edutult karjusin nende peale ja ajasin neid v2lja nagu karjus lambaid. Koera oleks vaja appi olnud, sest kui yhe olin v2lja saanud ja teisega tegelesin puges esimene r66msalt tagasi.
P2rast A kurtis, et ei n2inudki korralikult mu 6de.
"Mismoodi? N2gid kyll," vaidlesin vastu.
"I never saw the bottom half!"

Reede 6htul skaipisime emaga ja l2ksime k2isime yhes minu kodu l2hedases pubis ning edasi kesklinna klubisse nimega Zoo. Minn on sellest varem r22kinud, aga minu jaoks oli esimene kord. See koht oli t6esti nagu loomaaed (eriti veidrad liigid olid esindatud) ning yhtlasi k6ige rohkem inimesi t2is klubi ever. Minn v2itis, ta on ka rohkem t2is klubides k2inud, aga ma ei saa aru, kuidas see v6imalik saaks olla. Aga l6bus oli, mitu Michael Jacksoni laulu, mis mind alati k2ima t6mbab, ja muidu ka hea DJ.
Laup2eval shoplesime ringi ja k2isime kinos: "Dead Man Down". Kartsin mingit suvalist actionfilmi, aga oli t2itsa asjalik. Colin Farrelli ja Noomi Rapace'iga.
6htul 6nnestus meil nii l22gelt magus vein valida, et v6imatu oli juua. Elus pole sellist asja juhtunud, vaevu l6petasime yhe klaasi ja see oli ka k6ik. Kaine 6htu yhes6naga. 
Eile shoplesime edasi, istusme kohvikutes ja l2ksime yhte
 tantsuetendust vaatama... "Burn the Floor" oli vist selle nimi. Algul olime teatrit sihtinud, aga p2rast oli m6lemal hea meel, et hoopis tantsushow'le sattusime. See oli selline t2iuslik meelelahutus: palju ilusate kehadega ilusaid inimesi tantsisid ringi, napid riided seljas, lihtsalt vaata ja naudi. Polnud mingit taustalugu, lihtsad erinevad tantsunumbrid, enamasti kiired vaheldusid aeglastega, nii et igayhele midagi. Endal tekkis ka tahtmine pysti hypata ja tantsima kukkuda.

6htul Minni 2ra saates olin veits kurb. Tavaliselt ma pole hyvastij2ttudel nii kurb... Palju yleliigset energiat oli, v6i mingi rahutus sees, nii et l2ksin jooksma. See oli minu parim hooaja esimene jooks yldse. Ma lihtsalt jooksin ega j22nud seisma, sest ma ei v2sinud 2ra. Ymberringi hullult sume mai6htu, puud 6itsesid ja linnud kisendasid...Mm. P2rast jooksu sai parem, tegin endale vanni6htu kyynalde ja raamatuga:



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar